Tillbakaaaaaaaa!!! :D

Hej världen! Nu är jag tillbaka. Hoppas att det varar längre än innan och jag vet att jag har haft 751816186 olika bloggar, men det är för att det alltid går så dåligt på alla. Men ibland får jag bara en så stark blogg-lust (tillexempel nu) och då är det bara att blogga. För er som inte vet är jag en brud på 13 somrar, bor i Stockholm och går i en helt vanlig klass i Bromma. Jag rider 2-3 gånger i veckan på världens bästa ridskola, jobbar som barnvakt och ibland jobbar jag också i stallet, en gång i veckan ca. Jag gillar att fota på min fritid och att hänga i stallet är aldrig fel. Hoppas att ni får en ganska så bra uppfattning om vem jag är nu!:D ha det så bra så länge så hörs vi senare:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0