Sorry för dålig uppdate!

Idag jobbade ju jag, Mika och Saga som sagt! I morse när jag och Mika kom till stallet var Figo och Ronja lösa. Figo rymde om och om igen och sen när Moa kom lite senare fick vi vet att hon köpt en ny grimma dagen innan, så det förklarade allt! Det var bara Moa och Ebba som kom tidigt men ändå gick det hyfsat fort och vi var klara vid halv 11 typ :) sen red Mika och Saga för Torun och då bytte jag hagarna släppte ut i skritten fodrade halmade tog in från skritten och släppte ut i hagen. Sen kom dom upp och vi värmde våran mat. Sen behövde jag gå eftersom att jag skulle på uppropet till KM! Jag fick såklart en dålig lott och det slutade med att jag fick Jonna.. Det var inget bra val eftersom att hon var jätte rädd för staketet och stannade en gång och stirrade så jag fick -2 fel. Om det inte hade skett hade jag kommit fyra men nu kom jag femma istället. Så det var lite synd! Aja sen kom Julia som precis blivit ungdomsledare och det var ju kul! Grattis Julia! Sen hämtade Mami mig, jag åt och nu ska jag hoppa in i duschen! Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0