Det är snällt att ge en fattig en fisk- Det är ännu snällare att lära den fattige att fiska.

Hej allihopa! Idag var det skola. Jag hade spanska i 15 minuter i stället för 60 minuter för att min lärare var sen. Sen kollade vi på 1 ans samling och den var jätte söt! Lunch åt jag på Tram för det var äckliga pannkakor (gillar inte skolans). Vi hade matte och so osv, sen på svenskan fick vi chips och saft att dricka och äta på lektionen. Så det var mys, vår lärare tyckte att vi jobbat så bra i tisdags att han gav oss det. Sen efter skolan drog jag till Abrahamsberg och köpte en grej till hästen och sen köpte jag middag (nudlar) eftersom att jag behövde jobba kväll i stallet. Jag kom till stallet och mockade och sopade själv. Bara Mika hjälpte mig att sopa ponnysidan (TACK!). Jag åt och skötte lite på Chippan för Jonnis va i hagen och sen senare höade jag och sopade. Mamma hämtade mig på kvällen. Allt gick bra och nu ligger jag i soffan nyduschad och kollar på film :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0