Ny Blogg!

Som några säkert vet har jag haft olika bloggar. Men den sista var ett tag sen. Så nu tänkte jag starta en ny :D
Skolan är i full gång nu.. Saknar höstlovet som nyss har passerat, hade det så himla roligt! Var på klätterläger och träffade en massa roliga människor! Jag och Iram ska planera in någon dag och ta grönt kort så vi kan klättra hur mycket vi vill sen, så det blir kul!
Idag: Började 09.25 med Spanska kollade på nån konstig film om Spanien typ. Så de va ganska lungt. Sen hade vi NO prov vilket jag tror gick väldigt dåligt.. fast jag kan ju alltid hoppas att det gick bra. Efter lunchen var den sista lektionen Idrott, var inte med på den eftersom att jag tog spruta igår så har lite ont i armen. Men nu ko.llar jag iallafall på Buffy the vampire slayer Sen är det 90210 wohoooo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0